Nakon 5 sezona na radiju došlo je vrijeme da se Helem nejse preseli u vlastiti studio, radijsku emisiju smo ekranizovali a Bruca Braca Bruda Brada su shodno formatu trebali dobiti svoj izgled. U početku je zamisao bila da to budu igrani skečevi, međutim shvatili smo da to i nema neki veliki potencijal, pa smo došli na ideju da oni zapravo budu animirani likovi i da koncept radijskih skečeva pretvorimo u animirani serijal.
Nastajanje izgleda likova
Nakon iscrpne analize i ustanovljavanja karaktera likova, njihovih osobina i biografija došao je red da se pozabavimo njihovim izgledom; onako kako bi izgledali u stvarnom životu a zatim konkretizovanje odnosno kako bi izgledali kao animirani likovi. Prvenstveno je ideja bila da budu što realističniji, da izgledaju kao neko koga svakodnevno srećemo u prolazu, ali smo iz nekoliko razloga odlučili da ih pojednostavimo i kreiramo u minimalističkom stilu. Jedan od glavnih razloga je taj što smo željeli da kreiramo vlastiti svijet, kakav ne postoji nigdje osim u našem crtiću jer bismo tako dodatno dobili na pažnji kod gledalaca i njihovom subjektivnom viđenju svakog od likova, pa su i oni bili prinuđeni da naše likove sami donekle kreiraju i zamišljaju u svojim glavama, te smo tako postigli da svaki gledalac imaju svoju verziju Planete Švrakino, odnosno da danas postoji onoliko verzija ovog crtića koliko postoji i samih gledalaca. Jer svaki čovjek na Balkanu ima svog Brucu, Bracu, Brudu i Bradu.
Druga, također jako bitna stvar jeste tehnički aspekt jer su ovakvi likovi iziskivali puno komplikovaniju animaciju za koju u tom trenutku nismo bili spremni. Naime, pojednostavljeni likovi su iziskivali ogroman napor u procesu nastajanja, tj. proces rađanja prve epizode je bio komplikovan, ali smo uz pomoć vrsnih animatora kasnije epizode veoma lako mogli snimati i animirati jer nisu imali mnogo pokreta, a program Adobe Character Animator nam je omogućivao da putem obične kamere likovi prate naše pokrete, tako da smo ih mogli snimati i animirati u stvarnom vremenu. Ovakav olakšan pristup nam je znatno ubrzao proces pa smo epizode uspjeli snimati u veoma kratkom roku, iz sedmice u sedmicu a sve u zavisnosti od potreba Helem nejse rejdio šoua koji se emitovao svake nedjelje u 22 sata na youtube kanalu. Takav pristup se pokazao kao pun pogodak pogotovo u vremenu pandemije Korona virusa, jer smo bukvalno u periodu velike globalne depresije imali svoj ispušni ventil, pa smo iz svojih kuća sa običnih kompjutera i laptopa mogli snimati nove epizode.
Nastanak lokacija (prvenstveno kote) je proizašao iz obilaska stvarne lokacije naselja Švrakino selo i nekoliko lokacija popularnih kota po Sarajevu na kojima se svakodnevno pušila marihuana. Nakon analize smo došli do zaključka da kota mora imati zidić, tragove granata iz prethodnog rata a radi što autentičnijeg prikaza Švrakina u pozadini na ravnici su se morale vidjeti zgrade, a u brdima kuće nabacane kao u brazilskim favelama.